yuqi Posted April 22, 2024 Posted April 22, 2024 Why can't I connect to the server? If there is a malfunction or maintenance, FLEXISPY should send an email to notify the user. 1
MarkM Posted April 25, 2024 Posted April 25, 2024 Hello, Thanks for your feedback. Currently, there is no server issue or maintenance. If you are facing any issue, we strongly recommend that you submit a ticket from within your portal. This will provide us with the necessary information to further troubleshoot the issue.
Stella006 Posted May 7, 2024 Posted May 7, 2024 Also having this same problem. Consistent message that can't connect to server. Login page doesn't load. Have tried on 3 different browsers and two different devices.
Cynthia Posted May 7, 2024 Posted May 7, 2024 I am getting the error message JSON could not be serialized because of error: The data couldn't be read because it isn't in the correct format.
Ladee Posted May 7, 2024 Posted May 7, 2024 I get that same message if I try to log into the app and I get “could not connect to the server” if I log into the actual website. It would be great if they could let us know when there are issues going on, scheduled or otherwise.
Solution MarkM Posted May 8, 2024 Solution Posted May 8, 2024 Hello Everyone, Please be informed that the downtime affecting portal login, which occurred on May 7 at around 10AM PDT to around 2PM PDT, has been successfully resolved. Our team has addressed the issue, and the system is now fully operational. We sincerely apologize for any inconvenience this outage may have caused and appreciate your patience during the resolution process.
yuqi Posted May 25, 2024 Author Posted May 25, 2024 Is there a way for our users to know when we cannot log in?
Daniela Posted May 25, 2024 Posted May 25, 2024 Anche oggi stesso problema impossibile connettersi al server
Daniela Posted May 25, 2024 Posted May 25, 2024 On 5/8/2024 at 9:44 AM, MarkM said: Hello Everyone, Please be informed that the downtime affecting portal login, which occurred on May 7 at around 10AM PDT to around 2PM PDT, has been successfully resolved. Our team has addressed the issue, and the system is now fully operational. We sincerely apologize for any inconvenience this outage may have caused and appreciate your patience during the resolution process. Il problema si è presentato di nuovo oggi
yelazu Posted May 25, 2024 Posted May 25, 2024 the support side is this time also not avaible 😐so no chance to get information how long it will take 1
yuqi Posted May 25, 2024 Author Posted May 25, 2024 48 minutes ago, Daniela said: Anche oggi stesso problema impossibile connettersi al server Yes already 4 hours
Diabolik Posted May 25, 2024 Posted May 25, 2024 Da stamattina non funziona nemmeno a me,hocreato un ticket ma non servirà a nulla perché risponderanno domani. È UN disagio grandissimo, sicuramente presto cambierò programma
Brutus66 Posted May 29, 2024 Posted May 29, 2024 On 5/25/2024 at 9:32 AM, Diabolik said: Da stamattina non funziona nemmeno a me,ho creato un ticket ma non servirà a nulla perché risponderanno domani. È UN disagio grandissimo, sicuramente presto cambierò programma Non cambiare programma, io li ho studiati tutti e non c'è un prodotto paragonabile a questo...Uso Flexispy penso da più di 10 anni. La versione migliore, quella che funziona sempre....e dico sempre, non rilevabile da antivirus è quella per telefoni rootati. Purtroppo non rilasciano più aggiornamenti perché dicono che a poco a poco molti dei programmi più utilizzati non funzionano più su quei dispositivi. Hanno ragione, la maggior parte dei programmi di home banking, netflix, sky. google pay, non funzionano su questi dispositivi.
Daniela Posted June 28, 2024 Posted June 28, 2024 On 08/05/2024 at 09:44, MarkM said: Ciao a tutti, Tieni presente che il tempo di inattività che ha interessato l'accesso al portale, verificatosi dal 7 maggio alle 10:00 PDT circa alle 14:00 PDT circa, è stato risolto con successo. Il nostro team ha risolto il problema e ora il sistema è pienamente operativo. Ci scusiamo sinceramente per qualsiasi inconveniente che questa interruzione possa aver causato e apprezziamo la vostra pazienza durante il processo di risoluzione. Il problema si è ripresentato. Nessuna connessione al server
Daniela Posted June 28, 2024 Posted June 28, 2024 Just now, Brutus66 said: Sei sempre la prima, Daniela!!! 🤣 🤣 🤣 È vero🤪 ma è uno strumento che mi è indispensabile!!
Dakota Posted July 1, 2024 Posted July 1, 2024 there was a server outage briefly on saturday, it's been fixed
lovey Posted July 22, 2024 Posted July 22, 2024 Is anyone having trouble logging in? Servers down again?
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